[Tajfutas] TORUS e-O-Ringen 2022 5. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 11., P, 15:17:09 CET

Sziasztok,

Itt a vége, fuss el véle. E-O-Ringen befejező nap. Ahogy kezdődött úgy
végződik.

Nehéz a feladatsor, én legalább 10-12 hibámat számoltam össze magamnak,
ezért meg vagyok lepve az előzetes eredményemen. Lásd melléklet.

Éjfélkor majd meglátjuk, és azt is, hogy sikerül-e a csapatnak elérnie a
10. helyezést. A tegnapi eredményhez mindenkinek gratulálok.

Lazításnak itt egy tegnapi egyszerű feladat:
https://drive.google.com/file/d/14OKr0BJvvhZSrn1r5tLIbsi1gcfvXwqT/view?usp=sharing

A megoldásokat megtalálod itt: http://torus.yq.cz/index.cgi

Megyek, mert odaég a melegszendvicsem.

Name: e-O-Ringen_2022_02_11_5_elozetes_eredmeny.jpg
Type: image/jpeg