[Tajfutas] TORUS e-O-Ringen 2022 2. forduló (hosszú)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 8., K, 14:52:38 CET

Sziasztok,

Józsikát kérjétek ki a napköziből. A mai pálya neki is teljesíthető.
Buktatók azért vannak benne. Remélem Mihók nem haragszik meg rám, hogy a
tegnapi levélváltásunkat megosztom a nagyérdeművel.

Hasznos dolgokról írogatunk. A mellékletben látható, hogy a tegnapi
pályában volt egy pont, ahol a nézőpont éppen hogy csípte a térkép
szélét. Ennek értelmezését várom a TORUS rendezőitől is. Amint kapok rá
választ megosztom veletek.

Plusz Mihók leírta az "aljas megoldást" is.
https://drive.google.com/file/d/1rmK5GSRBsY6KS6zByHywq7MJseYcAXUv/view?usp=sharing

Figyeljetek rá, aki egyszer képes ilyenre, az máskor is megteszi. :)

Sprok Bence, légy üdvözölve a e-Sportolók táborában. Hamarosan
szövetségi kapitányt, keretedzőt, masszőrt, pszichológust kell kijelölni
a kihirdetendő válogatott mellé.

A mai előzetes eredmény is mellékelve.

A tegnapi 80 pontos teljesítményemmel csapattag lettem, de erre nem
vagyok büszke. Javulnunk kell, ha a nemzetek között az első 10-be
szeretnénk kerülni. (Jelenleg 16. hely)

Szabad drukkolni nekünk, de legfőképpen követni minket és beszállni a
játékba. http://torus.yq.cz/index.cgi