[Tajfutas] TORUS e-O-Ringen 2022 1. forduló - részeredmény

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 7., H, 17:51:31 CET

Sziasztok,

A mellékelt részeredményből kiolvasható, hogy ma Simon Gábor (Gyöngyös)
volt a legfrissebb hazai játékos. 00:28-kor teljesítette a pályát.

Ma nagyon alulteljesítünk, mivel én ismerem a saját hibázásaim számát.
http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Erik, gyere, tedd helyre a magyarok renoméját. Zetor te se késlekedj, de
a zalai Hegedüsök is bekapcsolódhatnak a feladatba.

Elképzelhető, hogy a levél alján olvasható szabálymagyarázatom
kiigazításra szorul, de ennél többet nem írhatok le, mert 22:30-ig tart
a verseny.

A mellékletben van még két fotó. Az egyik az 1979 évi O-Ringen
célterületén készült és a Rózsaszín párduc van rajta. A nagy tömeg miatt
szükségszerű a magas árbócokon valami megkülönböztető jelzést
felmutatni, hogy a beérkező klubtársak megtalálják a többieket és a
felszerelésüket. Általában a klub, elől induló versenyzői viszik ki és a
legutolsók bontják vissza. A másik fotó az 1983 évi magyar
világbajnokság egyéni futamának célterületén készült. (Sátor-magas)
Pápai (Golyó) János, akkor még PVSK színekben és Somodi Tamás van az
előtérben. A hátuk mögött a tetőn egy PVSK feliratú bója és zászló leng
a magasban. Én állítottam fel, tán ez lehetett a ma már gyakorlattá vált
klubmolinók őse.

Józsikát a mai napon becsukott szemmel engedjétek játszani. Bal kezével
a klaviatúrán, az A-B-C-D-E-F-Z gombok közül bármelyiket kiválasztva,
nyomkodjon villámgyorsan és minden 5. leütés után a jobb kezével adjon
egy Enter parancsot. Ezzel a megoldással a középmezőnyben végezhet.

Name: e-O-Ringen_1_reszeredmeny.jpg
Type: image/jpeg