[Tajfutas] Svarc a BEAC-ban

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2022. Ápr. 7., Cs, 08:54:32 CEST

Sziasztok
Svarc a BEAC (első) aranykornak kezdetén került a BEAC-ba, hogy miért nem a
MAFC-ba (Műegyetemre járt), azt nem tudom.
1970 körül valamin összevesztek a többi vezetővel, nem sikerült
kinyomoznom, min.
Ezért elhatározta, hogy bizonyításként edzői sikereket mutat fel és ez
sikerült is Neki.
Én is bekerültem abba az ificsapatba, amely 1971-72-ben hat OB-t nyert, ez
volt kurta élversenyzői pályafutásom legszebb két éve.
Sokszor nyúlt a saját zsebébe, hogy biztosítsa az edzőtáborokat stb.
Még két Népsport cikket is elintézett rólunk, nem tudom, hogyan csinálta
(lásd mellékletek).
Ezután elhagyta a BEAC-ot és kapcsolatunk meglazult, az MTFSz50-en
megbeszéltünk egy interjút, de aztán minden másképp alakult...
Isten Veled, Svarc, köszönöm azt a két évet!
Ábel