[Tajfutas] Fekete Jenő , Svarc gyászjeletése

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2022. Ápr. 7., Cs, 08:45:35 CEST

Sziasztok
Az előző levélhez mellékelt könyv megtekinthető az ADT-n (jelszóért nekem
írjatok) vagy ingyen a lazaruson (köszönjük, Zetor!).
A szkennelés az én példányomról készült a Sportágtörténeti Bizottság
szervezésében.
Ez egyébként a második kiadás, az első 1980-ban jelent meg kis
példányszámban, lásd a mellékletben.
Ábel

Herter Laszlo <bruno_herter at yahoo.com> ezt írta (időpont: 2022. márc. 29.,
K, 14:38):