[Tajfutas] TORUS Season #3 Spring 2021

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Már. 2., K, 14:00:34 CET

Szia Péter, (pl. Szieberth Peti, de a megszólítás a részemről általános,
minden fiatalokkal foglalkozó edző nevét behelyettesíthetjük ide)

Ajánlom a figyelmedbe a TORUS "B" kategóriás játékát. Kérlek, mutasd meg
a tanítványaidnak az oldalt, regisztráljatok és versengjetek.

A TORUS Season #3 Spring 2021 "B" kategóriájának mai napján kifejezetten
jó kedvcsináló pályákon lehet ismerkedni az e-Orienteering műfajával.
Egyszerű, érthető, de elhibázható.

Gyertek, nem fogtok csalódni benne. Vegyétek fel az oldal nevét a
könyvjelzőitek közé. http://torus.yq.cz/

Legyenek a PVM (Pécsi Vörös Meteor) fiataljai az elsők a pécsiek közül,
akik mernek nagyok lenni.

Ui: ingyen van, pénzvisszatérítési garanciával