[Tajfutas] TORUS Season #3 Spring 2021

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Már. 1., H, 23:51:36 CET

Sziasztok,

Játékra fel. Karanténsport - otthon kell maradnod?

Sebaj, itt van a TORUS újabb versenysorozata. http://torus.yq.cz/

"A"-s vagy? Jó neked. Lehet, hogy itt kezdesz a sziklák között
<https://www.google.com/search?q=Royal+Tunbridge+Wells+rock&tbm=isch&ved=2ahUKEwiQjO2ek5DvAhVJ8hQKHVNlB2YQ2-cCegQIABAA&oq=Royal+Tunbridge+Wells+rock&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECAAQEzoGCAAQHhATUNR1WLi0AWCIzgFoAHAAeACAAWSIAb0HkgEEMTAuMZgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=pms9YJChFsnkU9PKnbAG&bih=722&biw=1536&rlz=1C1CHMO_huHU581HU581#imgrc=cjG7DcpJXDFeRM>.

Én "B"-s vagyok. Én is az Egyesült Királyságban kezdek egy iskola udvar
térképével. Tán ezek közül valamelyiken.
<https://www.theorienteeringcompany.com/mapping>

Sebaj, majd másnap önszorgalomból megoldom a menők feladatát is.

Két-három naponta egy játék egészen a hó végéig. Nem fogunk unatkozni.

Még kilenc perc éjfélig. Kivárjak, belevágjak? Nézz meg az eredmények
között, a név előtt a játék kezdési ide látható. 0001, erre fogok törekedni.