[Tajfutas] Fwd: Számlája érkezett

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2021. Jún. 8., K, 08:49:52 CEST

Sziasztok!
Rövid véleményem szerint magánszemélynek nem kötelező számlát kiállítani a
bankkártyás vagy átutalásos fizetésről, ha fennállnak az ehhez szükséges
feltételek (tájfutó egyesületeknél legtöbbször igen). Hosszabban itt:
http://wiki.e-nevezes.hu/doku.php?id=hu:penzugyek:szamlazas:szamlakibocsatasi-kotelezettseg-aloli-mentesules
A cikk tartalmát több számviteli szakember is helytállónak találta. Ezzel
együtt vannak olyan könyvelők, akik "biztos, ami biztos" alapon számla
kiállítására kérik a rendezőket magánszemélyek részére is.
A Billingo számlázó e-mailje egy sablon, mivel nem vagy adóalany,
valószínűleg bőven elég, ha lemented a számlát a gépedre, vagy még azt sem.
Ha vásároltál már webshopban, ott is szoktak számlát küldeni, legtöbbször
már csak ilyen, elektronikus formában.

Üdv:
Ádám