[Tajfutas] Fwd: Számlája érkezett

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Jún. 8., K, 08:26:52 CEST

Sziasztok!

Ez nem tiszta röhej??? Nehogy félreértés essék, távol áll tőlem, hogy a
lelkes verseny rendezőket kritizáljam. A szerintem értelmetlenné fokozódott
pénzügyi bürokrácia miatt füstölgök.

Az még hagyján - bár én már azt is nagyon furcsállom - hogy az átutalással
fizetett nevezési díjról akkor is köteles a rendező számlát küldeni, ha én
nem kérem. De engem miért köteleznek az elektronikus formában érkezett
számla kinyomtatására és megőrzésére??? Jól tudja ennek a Billingo nevű
számlázó  programnak az üzemeltetője, hogy a szolgáltatás igénybe vevőjének
jogszabályi kötelessége a számla kinyomtatása és megőrzése? Utolsó
kérdésem, hol tudom feljelenteni magamat azért, hogy nem nyomtatom ki és
nem őrzőm meg a nevezési díjakról kapott ilyen számlákat?

Hajrá Magyarország! Hajrá Bürokrácia!

Üdv:
Kéri Gerzson