[Tajfutas] Vidék, (Pécs) ébresztő!

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2021. Júl. 20., K, 15:21:52 CEST

Szia Janó,
A 24/12 órás váltó régóta szívügye egy pár fanatikus tájfutónak,
szerencsére mindig frissül a rendezőgárda.
Tavaly becsatlakozott Skuló mellett Dénes Zoli és Petrócki Ádám is
intenzíven és a 2 covid hullám közötti időszakban sikerült egy igazán nagy
versenyt összehozni.
(Állítólag még egy MTFSZ díjat is kaptunk, legalábbis Csonti egyszer
felhívott. Talán valaki át is vette a díjat, ha egyáltalán kiosztották, nem
hallottam azóta róla.)
De a lényeg, hogy abban reménykedtünk, hogy a nagy klubok is megragadnak.
Ez alapvetően az edzőkön múlik.
Idén Skuló viszi a prímet, még sikerült pályázati pénzből elérni azt is,
hogy az utánpótlásnak ne kelljen fizetni!
Karakai Áron (Tipo) elkészítette a versenyforma alapját képező új SI
programot, ami idén fog debütálni. Én tavaly óta már csak a hangomat adom a
versenyhez, de azt nagy örömmel teszem.

Kedves Edzők és Szakosztályvezetők! SZVSE, Spari, VHS, Tipo és a többiek.
Nincs igény erre a versenyformára? Ez több mint egy verseny, a klubokat és
az egész tájfutó közösséget építő összejövetel. Különösen ezekben a
covid-mizéria által megtépázott időkben,
Ha nincs igény rá, akkor azt is elfogadjuk. Mi megpróbáltuk. Meglátjuk 2 év
múlva lesz-e még lelkesedés megrendezni ezt a versenyt.

Skuló még biztosan elfogad nevezéseket, de mielőbb írjatok neki, mert egy
ilyen verseny előkészítése és megrendezése nem könnyű falat.
Jó versenyzést és együttlétet nekünk, találkozunk Vízfőn!
zka

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2021. júl.
20., K, 11:34):