[Tajfutas] Vidék, (Pécs) ébresztő!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Júl. 20., K, 11:34:16 CEST

Szia Zoli,

Én drukkolok neked és remélem, hogy összeáll legalább egy vidéki
csodacsapat.

Azt azért tudni kell, hogy uborkaszezon van. Vegetál a sportág, téli
álmát alussza. Bocsi nem azt akartam írni, hogy vegetál, hanem azt, hogy
ilyenkor a Vízfő területe a legcsodálatosabb, alig van vegetáció a
száll-erdőkben. A medvehagyma elvirágzott, ledőlt, elrohadt.
Természetesen a susnyások, susnyákosak maradnak.

A terepen húzódik  Pécs város közigazgatási határa. Ez nem azt jeleneti,
hogy akkor nem szabad elmenni a Lóri-kulcsosházhoz. A város kapui tárva
vannak. Tessék kimenni rajta, kihasználni ezt a lehetőséget, akár csak a
nyílt pályákon versengeni. (1000,- Ft, az nem pénz, egy kiló sárgabarack
ára) Ritkán adatik meg az, hogy helybe jön egy verseny. Orfűtől ÉK-re
található (nagyítsd fel a térképet)
https://data2.openstreetmap.hu/hatarok/hatarok.php?hatar=P%C3%A9cs

Nosztalgiázás: anno a nyolcvanas években (pláne a vége felé) az
augusztusi világbajnokságokra is nehéz volt a fizikai felkészülés, mert
nem igazán volt nyáron edzőpartner hozzá, pedig akkor még szép számmal
voltak felnőtt versenyzők a PVSK-ban.

Ne hagyjátok ki ezt a frankó terepet. Egy részlet a mellékletben.

Hajrá, csapatra fel!!!

Ui: A Vízfő területe az, ahol a Mecsekerdő Zrt a természetközeli
erdőgazdálkodást próbálja már több mint 15 éve tesztelni, ezért lett
iszonyatosan változatos a fedettsége. Régen még 5 perc alatti
kilométerátlagokat lehetett a terepen térképezve futni.

2021.07.19. 23:38 keltezéssel, Zoltan Szlavik írta:
> Sziasztok,
> BudapesTeam néven a főváros összehozott egy ütős 24 órás váltót. Ne
> hagyjátok, hogy a szpíker éjfélkor elaludjon az izgalmak hiányában..
> hajrá Vidék, rakjatok össze egy ‘visszaütős’ csapatot!
> Zka

Name: Vízfő_Pécs közigazgatási határa.pdf
Type: application/pdf