[Tajfutas] Svéd Erdei Futamok Temp-O

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Feb. 20., Szo, 17:58:04 CET

Sziasztok,

A mai futam történései: http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Levélírásom kezdetén még a magyarok között dobogón voltam. A végére
abban reménykedem, hogy tán maradok ötödik és így én is segíthetem
pontjaimmal a magyar csapat összteljesítményét.

Mert nem csak egyéni futam van, hanem a nemzetek között is van
rangsorolás. Tán tizenkettedikek vagyunk a 36 nemzet között.

Főtitkárunk arca egy picit fehér, sápadt volt a bemelegítésnél, Mihók
kivárta míg teljesítem a pályát, hogy "átadjam" neki az infókat, Zetor
szokásához hívem fejlámpával fogja futni a pályát.

Magyarázom a tegnapi bizonyítványom: Lásd. 1-4 képek mellékelve

1. az első pályaszakaszon elkövettem (nem először és utoljára) a
számolási hibát, azaz tudom a megoldást, de elszámolom magamat és
rosszat ütök be. "C" helyett "B"-t (Mihók webináriumának első tanácsa.)

2. a második pályán azt illusztrálom, hogy az első pont megtalálása,
azonosulás a térképpel, tereppel mindig több időt visz el, mint a többi
pontra fordított idő. (Svéd tanítás: az első pontra történő hibázás
esélye 90%-al magasabb mint bármely más pontra.)

3. a harmadik pálya fotóján azt mutatom be, hogy a 34-s pont esetén a
mezőny 80%-a gondolta úgy, hogy a "C" válasz lenne a helyes.

4. a negyediken pedig azt, hogy sokszor van úgy, hogy a pálya közepén
vagy vége felé döbben rá az ember, hogy nem is úgy van az ábrázolás mint
ahogy azt elgondolta. Én sziklafalnak gondoltam a 43-B pont bal lábánál
lévő szakaszt, míg ki nem derült, most az értékelésnél, hogy az egy kúp.
(????)

Gyertek játszani, 10-15 perc kikapcsolódás vár rátok.

Ui: már csak négyet kell aludni és jön a Hungarian TORUS TempO Trophy 2.
fordulója. Regisztrálj, még lehet év végén összetett eredményed.
Name: Svéd Erdei Futamok Trail-O_2021_12_19_1.jpg
Type: image/jpeg