[Tajfutas] Svéd Erdei Futamok Temp-O

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Feb. 19., P, 18:02:04 CET

Sziasztok,

A mai futam történései: http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Az eddigi legjobb eredményemet fogom elérni. Mihókot "lenyomtam", Zetor
még bemelegít a futamra.

Zetor! Itt a nagy lehetőség.

Ajánlom ezt a napot a kezdők figyelmébe. 22:30-ig nyitott a pálya.

A tegnapi nap második szakasza mellékelve. Az egyik érdekesség az volt,
hogy a 23-24-25 -s feladatnak is "B" volt a megoldása, pedig három
különböző szimbol lett rá megadva, miközben a bója egy helyben maradt,
csak a karikák közepe mozdult el egy kicsit. Meg is "kajoltam" az egyik
megoldást.

Gyertek játszani, 10-15 perc kikapcsolódás vár rátok.

Name: Svéd Erdei Futamok Trail-O_2021_12_18.jpg
Type: image/jpeg