[Tajfutas] Gyászhír

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Ápr. 22., Cs, 14:14:35 CEST

Sziasztok!

Én is tanúsítom, hogy az ország legjobb edzői közé tartozott. Valóban
nagyon jó edzéseket vezetett le Miskolcon, a MEAFC tájfutó szakosztályának,
heti legalább 2 edzést, egyiket közülük terepen. Télen tornatermi edzést
tartott minden héten. Én 4 évig, 1984-88, vettem részt ezeken az edzéseken,
szinte mindegyiken. Közben ritkán ugyan, de helyi városi és megyei
versenyeken el is indult ebben az időszakban is. Kb. háromszor ugyanabba a
kategóriába neveztünk, mindhárom alkalommal előttem végzett, és leszorított
a dobogóról, pedig 5 évvel idősebb volt nálam. (Nem kerülhettük el egymást,
mivel általában csak egy szenior kategória volt a helyi versenyeken.)

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson