[Tajfutas] Gyászhír

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2021. Ápr. 21., Sze, 11:58:01 CEST

Dormány doktor 1969-ben még versenyzett.
A mellékelt kép szerint indult az Eötvös versenyen,
amit 282-es rajtszáma bizonyít.

Látható, hogy akkor még a 112 Ft-os magasszárú tornacipő volt a
versenyszerelés.
Még az OB-ben lévő I. osztályú csapatoknál is, de volt már hazai anyagból
házilag
varrt bozótnadrág és NDK laptájoló!

Bokros István <vegyboki at uni-miskolc.hu> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 20.,
K, 16:03):