[Tajfutas] ÉSZ Bp 1 forduló tegnap - vélemények

jelinekist43 jelinekist43 at gmail.com
2021. Ápr. 18., V, 08:27:34 CEST

Csatlakozni szeretnék a többiek pozitív véleményéhez! Örültem,hogy még egy "mérsékelt tempómban" is részese lehettem a nyüsgésnek! A sorozat következő eseményének idő-ablakát sajnos még tovább szűkiti a napnyugta kitolódása amennyiben továbbra is a jelenlegi kijárási tilalom szabálya marad...Üdv. J.PistaA(z) Galaxy eszközömről küldve
-------- Eredeti üzenet --------Feladó: Gyorgy Muszely <muszely.gyorgy at gmail.com> Dátum: 2021. 04. 18.  2:17  (GMT+01:00) Címzett:  Másolatot kap: LISTA <tajfutas at lazarus.elte.hu> Tárgy: Re: [Tajfutas] ÉSZ Bp 1 forduló tegnap - vélemények Nem hiszem, hogy érdemben sok segítséget tudok adni a jelentéshez, mindenesetre nagy öröm volt látni a sok fiatalt a terepen! A technikás pálya, amin indultam, első ránézésre nem tűnt nehéznek, mégis a sűrű bozót sok problámát okozott. Majd nappal is megnézem, de nekem úgy tűnt, hogy helyenként már most is sűrűbb a lefedettség, mint a térképen. "Szerencsére" a terep lámpákkal is elég lefedett volt, de hát ennek oka a kijárási tilalom. Amellett a térkép kíváló, nagyon élveztem, hogy nyugodtan lehet rá támaszkodni!Összességében, kösz a rendezői stábnak!M. GyurkaMárk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 17., Szo, 11:18):Szia Iván!Köszönjük a versenyt Düdünek és Bélának. Én élveztem a pályát. Ami feltünt, hogy nagyon sok másik versenyzőt láttam verseny közben, ahhoz képest ahányan voltunk. Ez most még éppen nem volt zavaró, de ennél nagyobb létszámnál már el kell gondolkodni a rajtoltatás vagy a pályák széthúzásán.Üdv, GMIvan Lux <ilux0807 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 17., Szo, 8:23):Sziasztok!Kisdüdü és Béla nevében is köszönöm a tegnap esti forduló 98 résztvevőjének, hogy eljöttek. (Remek volt hallani a sok gyerek csivitelését.)Az ÉSZ Rendezési Irányelvek értelmében gyors-értékelést kell írnom a fordulóról, nem csak a tájékoztatás kedvéért, hanem azért is, hogy a további fordulókban a tapasztalatokat figyelembe vehessük. Ezért kérem azokat a résztvevőket, akik véleményüket, javaslataikat megosztanák velünk, hogy a listán, vagy magánban, írják meg nekem.KöszönettelLux Iván