[Tajfutas] ÉSZ Bp 1 forduló tegnap - vélemények

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2021. Ápr. 18., V, 02:17:10 CEST

Nem hiszem, hogy érdemben sok segítséget tudok adni a jelentéshez,
mindenesetre nagy öröm volt látni a sok fiatalt a terepen! A technikás
pálya, amin indultam, első ránézésre nem tűnt nehéznek, mégis a sűrű bozót
sok problámát okozott. Majd nappal is megnézem, de nekem úgy tűnt, hogy
helyenként már most is sűrűbb a lefedettség, mint a térképen. "Szerencsére"
a terep lámpákkal is elég lefedett volt, de hát ennek oka a kijárási
tilalom. Amellett a térkép kíváló, nagyon élveztem, hogy nyugodtan lehet rá
támaszkodni!
Összességében, kösz a rendezői stábnak!
M. Gyurka

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 17.,