[Tajfutas] Szomorú hír

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2021. Ápr. 12., H, 01:32:45 CEST

Nekem akkor lopta be magát Ildikó igazán a szívembe, amikor egy hasraesésem
folytán kirepült a szelence a tájolomból, s nem találtam. Arra futván
Ildikó odaadta, pontosabban rámtukmálta a tájolóját, mondván, hogy őt
úgysem érdekli az eredménye...
M. Gy.

TipoMiksi <tipomiksi at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 11., V,
17:57):