[Tajfutas] Szomorú hír

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2021. Ápr. 11., V, 10:36:20 CEST

Kedves Réka, kedves Zoli,

erre nincsenek szavak. Nem tudtam, hogy gond van, ezért nagyon megdöbbentem, mert egy életerős, vidám sporttársnőm eltávozását kellett felfognom. Nektek viszont sokkal nagyobb, pótolhatatlan űrt hagy maga mögött Ildikó ezzel a hihetetlenül rövid földi létével.

Sok erőt kívánok életetek folytatásához.

Mély megrendüléssel és együttérzéssel:

Fifi