[Tajfutas] ONEB Pótszimbol

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Okt. 5., H, 12:33:15 CEST

Szia Marci!

A LIDAR alapú térképnek én is örülök. Az viszont egy kicsit meredeknek
érzem, hogy a pótszimbolt felesleges sallangnak hívod. Valóban van vele
kapcsolatban némi kockázat, de ez megfelelő folyamatokkal kezelhető, mint
ahogy majd' minden rendezőnek sikerül kezelnie. Szóval nem örülök a
pótszimbol hiányának, és nem értem a rendezők járvány helyzetre való
hivatkozását ezzel kapcsolatban.

Üdv,
GM

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt.