[Tajfutas] ONEB Pótszimbol

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Okt. 5., H, 10:44:51 CEST

Sziasztok!

Rendezői szempontból nem a papír és annak felvágásának megspórolása a fő
nyereség, hanem a pótszimbóllal kapcsolatos kockázat és ellenőrzés
kiiktatása.

A múltkori levelemben írtam már pár nagy versenyt, ami abba bukott bele,
hogy egyes kategóriákban eltért a pótszimból ill. a térképen lévő. Akkor
felhívták a figyelmemet, hogy a 2016-os ROB selejtezőjét ki is hagytam a
felsorolásból.

Az idei Vértes Kupán sem egyezett a netre először kikerült pótszimból a
térképeken lévővel. Szerencsére ott csak megjelenési különbség volt a
fejlécben, tartalmi nem. De pl. az ellenőrzőbírók (köztük jómagam) nem
tudták ellenőrizni előzetesen, hogy mi kerül ki.

Amúgy is lesz idő megnézni az átmenetek közben a szimbólt, hiszen a
pályaadatokból ítélve van esély, hogy idén valóban azt kapjuk az
ONEB-en, ami a szám IOF-profiljában le van írva: útvonalválasztós
átmeneteket kevés ponttal.

Nekem határozottan tetszik a rendezők hozzáállása, hogy láthatóan a
lényegre koncentrálnak (új térkép LIDAR-alapról tapasztalt készítőkkel
és több energia a pályakitűzésre, mint mondjuk tavaly) - a fölösleges
sallangokat pedig elhagyják, mint a pótszimból meg a célban való frissítés.

Csak így tovább másoknak is!

Üdv,
Skuló Marci