[Tajfutas] pandémia és versenynaptár

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Nov. 27., P, 23:32:48 CET

Kedves Péter!

Falus profot én is nagyra tartom, de azért lássuk be, ilyen időtávon még a
legjobb szakemberek által adott előrejezésnek is hatalmas a
bizonytalansága. Az elnökség biztos beszélni fog a jövő évi szezonról, de
szerintem nem most van a naptár átrendezés ideje.

Üdv,
Gárdonyi Márk

Péter Gombkötő <oldgombi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 27., P,
23:14):