[Tajfutas] pandémia és versenynaptár

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2020. Nov. 27., P, 23:14:29 CET

Sziasztok!
A mai nap két általam elismert, nagyra tartott orvos véleményét hallottam.
Egyikük Falus Ferenc volt országos tisztifőorvos, másikuk Merkely Béla a
SOTE rektora. Az ő véleményük az, hogy a jelenlegi trendek és a védőoltás
tömeges alkalmazásának lehetőségei miatt a járvány lecsengése március
végére, de inkább áprilisra várható. Addig meg ki tudja, milyen
szigorítások, korlátozások lesznek.
Szerintem éppen ezért ideje lenne a jövő évi versenynaptárt átdolgozni.
Országos rangsoroló verseny, országos bajnokság ne legyen április vége
előtt!
Ha a helyzet jobban alakul, úgy sincs baj, a tudatos átalakítás miatt nem
maradnak el nagy versenyek, csak egy kicsit sűrűbb lesz a program
május-júniusban. De a tervezett átalakítás lehetővé teszi a tudatos
felkészülést.
Kérem az MTFSZ elnökségét, hogy fontolja meg ezt a javaslatot!
Üdv
Oldgombi