[Tajfutas] Off: egy kis nyelvelés...

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2020. Nov. 19., Cs, 10:36:30 CET

Szia Gábor!
Nem a magyar nyelv szabályairól beszéltem, hanem éppen az azt nem tisztelők
nyelvhasználatáról.
A szabálytalanul megrendezett rangsoroló versenyekhez és válogatottaink
sportszerűtlenségéhez
nem tudok hozzászólni. Lehet, hogy naiv vagyok, de ezekről még nem
hallottam.Mivel a pénz nem
rontotta meg a tájfutást, kisebb, "ártatlan" stiklik előfordultak ugyan,de
úgy tapasztaltam az egyik
legtisztább sportág a miénk.  Ha ezt rongálják, arról beszélni kell! Jól
látod Fifi.

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 18., Sze,
22:08):