[Tajfutas] Sportágfejlesztési terv 2021-2025

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2020. Nov. 18., Sze, 11:22:37 CET

Sziasztok!

Alapvetően az egész elgondolást megváltoztatnám.
Az elnökségi ciklus végén elfogadunk egy új tervet, amikor igazán a régiek
sem valósultak meg.
Úgy toborzunk új elnökséget, hogy vállald, hogy egyetértesz a leköszönők
tervével.
Az új elnökségnek kellene kidolgoznia a tervet, hogy mi alapján akar majd
dolgozni.

Nyáron elkeserítő volt az érdeklődés a klubok részéről, hogy
hozzászóljanak. Talán felesleges is megkérdezni őket?
Mi lehet a passzivitás oka? Talán sokan azt gondolják, hogy kár rajta
rugózni, úgysem változik semmi?

Pár gondolatomat mellékeltem, beleírtam.
Azért küldöm a listára, hátha másnak is lesz kedve legalább elolvasni a
tervet, talán véleményezni is.

Hasznosnak látnák egy online eseményt.

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>