[Tajfutas] házaspárok versenye

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2020. Május. 31., V, 14:39:55 CEST

Az 1963-as Házaspárok versenyét a rakétaként felívelő Bp Pedagógus rendezte
a Szent Endrei-szigeten.
A mellékelt térképek alapján hasonló formában rendezték, mint Gombkötő
Péter ismertette.
A térképek egyébként a Lazarus honlap relikviái között is megtekinthetők:
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/naptar63/1963-hazasparok_versenye.jpg
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/naptar63/1963-0811_hazasparok_versenye_noi_img040.jpg

Ekkoriban kezdtek a válások dinamikusan szaporodni, ezért a versenyt 3 év
múlva már "Vegyespárosok versenye" néven rendezték meg, immáron nem szürke
fotótérképen, hanem színes partizán térképen. Szivárványosnak azért még nem
lehetett nevezni, csak 3 színt nyomtak a fehér lapra.

Ezzel aztán kb. ki is múlt ez a műfaj, míg a Serdülő-Sárika páros fel nem
támasztotta "Tojáskereső" verseny néven!

Péter Gombkötő <oldgombi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 29., P,
9:23):