[Tajfutas] házaspárok versenye

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Május. 30., Szo, 18:18:13 CEST

Sziasztok,

Az 1963 évi házaspárok versenyét a "Turista" magazin 8. számában is
beharangozták.

+ ezt is: "Jó, ha a csapatvezető tart magánál (saját használatra) andaxint."

Miért is? Megtudod, ha elolvasod a mellékletben lévő állományt.

2020.05.29. 9:23 keltezéssel, Péter Gombkötő írta:
> Annak idején én is indultam ilyen versenyen. A verseny Tahi fölött, a
> Hétvályus-forrásnál volt. Három szakaszból állt. Az első szakaszt a
> pár együtt teljesítette, a második szakaszt külön-külön, más-más
> pályán kellett tejesíteni, a harmadik szakaszt megint együtt.
> Az értékelésnél a három szakasz idejét összeadták, a másodiknál a két
> eredményből a rosszabbikat vették figyelembe.
> A pároknál gyakran kialakult az a helyzet, amit a bridzsben
> "tigrisparti"-nak nevezünk.
> Oldgombi

Name: TermeszetjarasTurista_1963__pages204-204_házaspárok versenye.pdf
Type: application/pdf