[Tajfutas] Diáktájfutás - nosztalgiázás- kiadatlan térképek 1

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Május. 26., K, 09:49:12 CEST

Szia Janó!

Az MTFSZ Diáktájfutás programja hivatalosan véget ért 2009-ben. A
Brodaricsban a Csipa SE TÁMOP-projektje keretében voltak események
2011/12-ben. Én tudtam a térképedről, bár akkor még nem láttam, csak
most, 9 évvel később. De egyeztettünk az esetleges felhasználásról 2011
elején, még arról is volt szó, hogy Te tartsd meg a programokat fizetett
munkatársként az összes érintett dél-baranyai iskolában. Nem rajtam
múlt, hogy végül nem jött össze, én amúgy is csak közvetítő voltam.

Üdv,
Skuló Marci