[Tajfutas] Szájmaszk és/vagy csősál??

c-sport at silva.hu c-sport at silva.hu
2020. Már. 26., Cs, 13:44:25 CET

Sziasztok,

Nálunk aki bejön, és nincs rajta arcmaszk, akkor felhúz egy zsír új
csíramentes csősálat, és ha vásárol is valami futófelszerelést, akkor meg is
tartja a végén.

és ilyen bankrablók várják.

ja.. ingyenes parkolás van egyszerre egy vásárló tartózkodhatsz eladótérben
akit ketten szolgálnak ki, hogy villámgyors legyen.

üdvözlettel,

Guttmann Zoltán