[Tajfutas] 500-as limit

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2020. Már. 13., P, 20:48:02 CET

Ez valahogy úgy volt, hogy amikor jöttek a gépek, a rádió bemondta a
városokat, a szirénák megszólaltak, mindenki lerohant a pincébe. Amikor meg
elmentek, a sziréna lefújta, és ha megmaradt a lépcsőház, fel lehetett
jönni.

(Nekem elhihetitek, én már éltem akkor. Igaz, hogy csak két és fél voltam
és a bombázások idején egy kis faluban...)
M. Gy.

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 13., P,
16:59):