[Tajfutas] Spari Kupa ELMARAD

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Már. 11., Sze, 22:01:29 CET

Az elmúlt 43 évben több versenyt rendeztem. Óriási stressz amíg eljut  egy
rendező az elhatározásig, hogy lemondja. Én kétszer éltem át ilyet.
Szerintem ekkor már nincs visszaút. Ne bántsuk őket  jobbnál jobb
ötleteinkkel.
De ha nem értetek velem egyet, szóljatok, rengeteg jó javaslatom lenne :-)
MM

Spartacus Tabáni <tabanispartacus at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc.
11., Sze, 15:55):