[Tajfutas] Spari Kupa ELMARAD

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2020. Már. 11., Sze, 21:48:07 CET

Kedves Spari Kupa rendezők!
Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, aki sajnálja
nemcsak a részvételünk elmaradását, hanem, hogy
ennyit dolgoztatok a verseny előkészítésén, és így az
utolsó pillanatban hiúsul meg a munkátok.
Remélem később meg tudjátok rendezni, és
nem lesz hiábavaló amit eddig belefektettetek.
Várjuk későbbi időpontban a Kotló hegyen a "Tavaszi" Spartacus Kupát.
Üdv, kisDüdü

Spartacus Tabáni <tabanispartacus at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc.
11., Sze, 15:55):