[Tajfutas] Maprun, telefon, navigátor

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Jan. 23., Cs, 18:37:32 CET

Gerzson, ha netán szombaton a Senior találkozóra vagy a Gálára jössz, hozd
magaddal a telefonokat, és keress meg.
MapRun ügyben mindkét helyen szívesen segítünk, bárkinek, nem csak
telefonnal, hanem térképpel, pályákkal kapcsolatban is.

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 23., Cs,
18:29):