[Tajfutas] Kódcserék

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Jan. 22., Sze, 23:07:56 CET

Kedves Péter!

Ha már megszólaltattam: Én nem mint szövetségi illetékes próbálom
"mediálni" a listát, csak mint a közösség hangulatáért aggódó listaolvasó.
Ha sok ellenséges hangvételű, vagy "nekem ehhez mi közöm" érzést keltő
levél érkezik a listán, az olvasókban lerakodik a sportághoz fűződő negatív
asszociáció, szép lassú eltávolodást eredményezhet....
K.O.

péter kovács <kovacsp969 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 22., Sze,
21:35):