[Tajfutas] Kódcserék

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2020. Jan. 22., Sze, 21:34:56 CET

Ja, és kövezzetek meg, én sem mindig olvasom el Janó eszmefuttatásait, de a
Kódcserék tárgyú levele szerintem simán megfér itt a listán, és némi
sportágtörténet ebbe is belefért.

Bocs Orsi, de én azt gondolom, hogy ezen a listán elég sokféle véleménynek,
írásnak meg kellene férnie egymás mellett, különös tekintettel arra, hogy
nem is a Szövetség üzemelteti.
Elismerem, hogy néha vannak elburjánzások, de az utóbbi időben talán
ritkultak a szélsőséges hangvételű írások.

Nekem is van egy elképzelésem arról, hogy milyen leveleket szeretnék
nagyobb ill. kisebb számban olvasni, de ez vszleg csak rám tartozik.
kovacsp

péter kovács <kovacsp969 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 22., Sze,
21:27):