[Tajfutas] A lecke fel van adva

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2020. Jan. 16., Cs, 14:30:07 CET

Sziasztok!

Tovább olvasva a prezentációt
Annál a résznél, hogy szélesebb legyen az eredményes nemzetek köre.
Magyarországon vannak teljesen tájfutástól mentes területek.
Ami azért is lehet, mert nincs edző, nincs klub, nincs térkép.

Mi lenne, ha ezeken a területeken lennének magyar bajnokságok? Központi
szervezésben, egységes feltételrendszerrel.
Az elkészült térképpel meg lehetne utána eseményt rendezni. régiós
bajnokságok, lehetne toborozni.
Az MTFSZ költségén készíttetnék térképeket a helyi szereplőknek.

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan.