[Tajfutas] A lecke fel van adva

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2020. Jan. 16., Cs, 12:49:36 CET

Sziasztok!

Azt mondják ezen a találkozón, hogy növelni kell a létszámot főleg a
fiatalok körében.
Meg azt is, hogy minden kistérségben legyen egy régiós koordinátor, hogy
minden kistérségben működjenek életképes csoportok.
Na ennek mi nekiállunk ebben az évben.
Korábban kértem, hogy ez legyen központilag szervezve/támogatva az MTFSZ
által. Ez a kérésem elutasításra került.

Azt az utat nehéz megtalálni, hogy az érdeklődő gyermek az iskolai bemutató
után, el akarjon menni egy nagyobb versenyre.
(Persze ahol van pénz, paripa, fegyver, ott csak beterelik a gyerekeket egy
buszba, adnak melléjük kísérőt és már ott is vannak a szomszéd város
focipályáján.)
Ezt kell megoldanunk és addig amíg ez nem megy, addig jelen lenni az
iskolákban rengetegszer.

Hogyan lesz valaki világbajnok tájfutó?
Ha *találkozik *a sportággal és valaki egyengeti az útját a kezdetektől a
győzelemig. A gyerekek nem jönnek tömött sorokban a klubokba, oda kell
mennünk hozzájuk.
Ha csak hosszú évek óta álmodunk róla, hogy majd 5000 fő igazolt
versenyzőnk lesz és ezeket az álmokat nem alakítjuk célokká, amikért
teszünk is, akkor sosem lesz utánpótlás.

Azt vettem észre, hogy mi kevesen, mi meglévő tájfutók azt hisszük, és
sokszor így is cselekszünk, hogy ellenfelei, ellenségei vagyunk egymásnak.
Versengünk, le szeretnénk egymást nyomni. Azt gondoljuk, hogy nem baj, ha
nekünk rossz, ha a másik klubnak is rossz.
Én réges régen ilyen voltam, és valamikor a változás útjára léptem.
Mára megváltoztam teljesen.
Tudom, hogy akkor lesz sok tájfutó Magyarországon, ha az ország egyik
végében sem mondanak rosszat másik tájfutóról.
(Hogyan hangzik már? "Kedves leendő tájfutó palánta és szülei! Szeretnénk
ha tájfutnál, de a szomszédban vannak tájfutók, akik szakmailag nem értenek
hozzá, akik őskáoszban vannak, akik gonoszok, akiknek nem köszönünk."
Te eljönnél a következő edzésre?)
Ha egymás mellé állunk és egymást segítjük minden tekintetben. win-win
helyzeteket kell kialakítanunk. Mi nem egymás konkorenciái vagyunk. Össze
kell fognunk a feljődésért.
Bocsánatot kérek mindenkitől, akit valaha megbántottam és én is
megbocsájtok mindenkinek.

Ez az év hatalmas felemelkedés a GOC életében és ezzel együtt a régió és az
ország is fejlődni fog.
Akarjátok Ti is!

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. jan.