[Tajfutas] Megalakult a Magyar hegymászó válogatott

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Feb. 20., Cs, 09:33:24 CET

A lényeget tényleg nem érinti, de a "grúzok" kézzel lábbal hadakoznak a
"Grúzia" elnevezés ellen, mert az az orosz gúnynevükből jön. Ők azt
szeretnék, ha minden nyelven, így magyarul is Geogiának hívnák az országot.
Valószínűleg ezért került ilyen elnevezéssel a hírbe és valószínűleg egyre
többször fogunk ezzel így találkozni. Szokjunk hozzá!
Üdv,
GM