[Tajfutas] Megalakult a Magyar hegymászó válogatott

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2020. Feb. 20., Cs, 09:21:05 CET

A lényeget amúgy abszolút nem érinti, de nekünk, a térképek jó ismerőinek,
azért tudnunk illik, hogy Georgia az USA egyik állama, a másik országot,
amit angolul szintén Georgia-nak hívnak és ahova hegymászni mennek, mi
Grúziának nevezzük.
Természetesen Skeci ezt is jól tudta.
Lux Iván

György Bozán <bozan.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. febr. 20.,