[Tajfutas] Hungária Kupa 1. nap - KOB2020

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Aug. 21., P, 19:38:48 CEST

Sziasztok,

Az EOTR 1:10000 alaptérképek is sztereó vetítőgépekben készültek.

Mivel a dolgozók nem voltak érdekeltek a munkaigényes domborzati
részletek megjelenítésében, ezért sok esetben "kivasalták" a hegyoldalakat.

A mellékletben a 2008 évi utolsó erdei javításom egy részlete látható.
Szép kis horhosokat lehetett találni a kisimult hegyoldalakban.

Napszúrás és keverésmentes hétvégét kívánok minden OB résztvevőnek.

Ha lesz élő közvetítés, akkor néha rátekintek az eredményeitekre.
http://live.mtfsz.hu/ vagy itt https://track-live.com/#home