[Tajfutas] Hungária Kupa 1. nap

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Aug. 21., P, 14:14:21 CEST

Köszönöm a pontosítást Marci!

*  "Nem a Hungária Kupa térképei készültek idehaza elsőként lézerszkennelt
alapról,"*
Én azokról nem is tudok 🙂.

*  "És a térkép sem feltétlenül ugyanaz mindenkinek egy versenyen, lásd pl.
a Tipo Kupa 'ultimate' kategóriáit."*
Remélem azért a kategórián belül mindenki ugyanolyat kap 🙂.

Üdv
Serd

Látogasd meg a "*Térkép mindenkinek ugyanaz
<https://o-mapper.blogspot.com/>"* blogot!

Scultéty Márton <scultety at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 21.,
P, 13:49):