[Tajfutas] rajtkarantén - csehek

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 14:55:27 CEST

Sziasztok,
Az oklevél témához: a *Boróka Kupán
<http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7251>* évek óta oklevelet
(Töreky Ákos grafikus-tájfutó tervezte) adunk, na jó, 2 üveg pálinkát, meg
3 rekesz helyi bort is (ez volt a reklám helye, *már lehet rá nevezni is
<http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6625>*).
Valóban, az oklevelek megírása eléggé stresszes és időigényes. Régebben
nyomtattuk, ami az SI-ből pillanatok alatt megoldható, de még stresszesebb,
a mostoha körülmények közt viszi-e a nyomtató a karton papírt, egyre
kevésbé vitte. Viszont most a vírushelyzet miatt megoldás lehetne, hogy az
SI-ből ugyanúgy kiküldjük a névre szóló okleveleket, csak nem a nyomtatóra,
hanem PDF-be, feltöltjük a verseny honlapjára, és otthon mindenki
kinyomtathatja magának, vagy csak elteszi digitálisan (környezettudatos).
Még egy gondolat, csak félig reklám: szintén a Borókán, a *MapRun*
kategóriában elektronikus könyvre szóló utalványokat sorsolunk díjnak,
ilyenkor elég átadni/elküldeni a nyertesnek a kódot a beváltáshoz.
ET

[image: image.png]

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 18.,
K, 11:58):