[Tajfutas] rajtkarantén - csehek

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 11:57:40 CEST

Kedves Szabolcs!

A verseny előtt 6 nappal semmilyen változtatás nem ésszerű, mert abból csak
baj származik (l. tavalyi ÉOB e.h.!). A jövő évi lebonyolítás módjáról
lehet vitatkozni.
Értem, hogy a szeniorok egy részének ez is csak olyan verseny, mint az
összes többi; azért jönnek, hogy jól érezzék magukat és a karantén ezt az
élvezeti értéket csökkenti. A felnőtt és az utánpótlás kategóriák versenyét
viszont komolyan kell venni. Ezeknél a karantén elhagyását nem hiszem, hogy
támogatná az élsport bizottság. Egy olyan megoldást el tudok képzelni, hogy
két rajt van: az egyikből indulnak a felnőtt és up. kategóriák és itt van
karantén, a másikból a szenior és nyílt kategóriák és itt nincs karantén.
Azt miért gondolod, hogy a karantén környezetszennyező?

Az érem vs. oklevél témával kapcsolatban: amikor azt látod egy versenyen,
hogy csúszik az e.h., az szinte mindig azért van, mert sokáig tart megírni
az okleveleket.

Üdv,
Gárdonyi Márk

Szabolcs Tornai <tornai.szabolcs at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug.