[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 12:33:09 CEST

Ez szép, és jó példa, de a sportágunknak az a sajátossága, hogy kvázi
mindenki ott van minden versenyen (más, korosztályonként, tudásszintenként,
területenként külön rendezett sportágakkal ellentétben) lehetővé teszi,
hogy gyakorlatilag itt is mindenkinek lehetősége van beszélni a
döntéshozókkal. Például Bugár Józsi jó sok versenyre jár, és minden
elnökségi ülésre szokott hozni olyan témákat, amivel versenyeken keresték
meg.
K.O.

Erdélyi Tibor <etibor1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 13., Cs,
12:26):