[Tajfutas] Húsvéti Tojás (különbözőség) kereső verseny - megfejtések

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Ápr. 20., H, 18:21:42 CEST

22 megfejtés érkezett a *Tojás* (különbözőség) *kereső versenyre*,
köszönjük!

Minden megoldást elfogadtunk, ugyanis *megtréfált* az OCAD rajzolóprogram.

Úgy készült a fejtörő, hogy egy tojás körvonala mentén kiexportáltam a
vektoros állományt, majd ezt copy-paste-el megdupláztam. A második tojásra
ellenőrzőpontokat rajzoltam, és a ponton belüli objektumot kitöröltem.

Amikor a copy-pastes duplázás történt, az OCAD a vonalakat tartalmazó
felületi jeleket (ültetési irány, aljnövényzet, észak vonalak) *más
kiosztásban* mutatta meg *az átmásolás után*. Erre nem számítottam, nem is
értem mi lehet ennek az oka, így nem is számoltam ezekkel. Viszont a *szemfüles
megfejtők *észrevették ezeket a kis növényzeti különbségeket is, amelyek
pluszban jelentkeztek. Ezekkel együtt több mint 50 eltérést lehetett
találni.

Küldöm a szándékaim szerinti különbségeket (a lila körben), és bejelöltem
szaggatott vonallal az általam fellelt pluszban lévőket.

A sorsoláson a szerencse *Lévainé Kovács Róza*-nak kedvezett, egy ingyenes
indulást nyert a következő Boróka kupára, bármikor legyen is az. Majd írjon
egy e-mailt a kiírásban található címre, hogy ki szeretné igénybe venni a
nyereményt.

Rövidesen újabb fejtörővel jelentkezünk!

[image: image.png]