[Tajfutas] Maradj otthon, de ne rozsdásodj be.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Ápr. 20., H, 01:21:05 CEST

Sziasztok,

Ma egy rövid túrát tettem Pécsett a Kórház téren. Itt van a helyi
Covid:19 Centrum.

Körbesétáltam az épületet és két helyen készítettem egy-egy fotót.
Hazaérve elővettem a rendelkezésemre álló georefeárlt geodéziai
alaptérképet, alátettem a városról ingyen megkapható (geoshop.hu) 2009
évi Ortofotót.

és készítettem a területről egy nyers tanulmánytérképet, hogy ne
rozsdásodjak be. A rajzoláshoz segítségül hívtam a Gooogle Maps
programot
<https://www.google.hu/maps/@46.0747182,18.2211877,3a,75y,223.21h,74.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOAX-7XpUcbpv-z2onNCNQQ!2e0!7i16384!8i8192?hl=hu>.
A térkép délkeleti oldalára rátettem a még ISSoM 2007-s WMOC2011
térképdarabját.

Térkép és fotók a mellékletben. Keressétek meg a két ellenőrzőpontot
Googla Mpas segítségével a "valóságban és párosítsátok össze velük a
fotókat.

A harmadik kép csak segít Covid-19 tüneteit értelmezni. A Centrumnál
csend és nyugalom volt. Remélem ez igaz a benti élere is. Maradjon is úgy.

Egy hír az MTFSZ honlapjáról: Webináriumi meghívó
<https://www.tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1888-meghivo-webinariumra>

36. nap, rajzolj újra (van aki már a 39. napnál jár)
http://news.worldofo.com/2020/04/19/route-to-o-season-2020-day-36/Üdv,
<http://news.worldofo.com/2020/04/19/route-to-o-season-2020-day-36/>

Janó

Stay home, ha teheted. + 1,5 m (2,0m) + szemüveg + szájmaszk + kesztyű
valamit kézmosások