[Tajfutas] Bajnoki érmek

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Sze. 16., H, 21:47:01 CEST

A külföldiek díjazásával kapcsolatban: pl. ausztrál vagy új-zélandi nem
lehet európa bajnok; erre IOF protokol van, hogy mit kell csinálni, ha
európán kívüli nyer. Szerintem ezt kell értelemszerűen alkalmazni a magyar
bajnokságokon is. Nyílván a rendezőknek erre fel kell készülnie.
Szerencsére egyre gyakrabban indulnak külföldi versenyzők a magyar
bajnokságokon.

Üdv,
GM

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept.