[Tajfutas] Bajnoki érmek

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Sze. 16., H, 13:38:13 CEST

A nem magyar állampolgárok OB-díjazása is egy olyan téma, aminek az
aktuális szabályozását nem vagyunk képesek betartani. A tavalyi ROB-ról
pl. a mai napig nincs fenn az MTFSZ-honlapon szűrt bajnoki
eredménylista, és a díjazás is félrement legalább egy kategóriában.
Az is probléma, hogy az állampolgársági adat sem megbízható az MTFSZ
adatbázisában, csak önbevalláson alapul.

Szerintem ezt is a legcélszerűbb lenne eltörölni, vagyis lehessen
nyugodtan külföldi is bajnok (vagy helyezett), akkor nem kell dupla
lista meg dupla eredményhirdetés. Ha Olav Lundanes idejön, legalább
erősebb lesz a mezőny, és a napi versenyengedély-díjat úgyis kifizeti.
Ezzel csak annyi a probléma, hogy két (vagy akár még több?) ország közös
OB-ja esetén várhatóan túl kevés hazai versenyző lesz dobogón, tehát
arra mégis kéne külön szabályozás...

Üdv,
Skuló Marci