[Tajfutas] a csehek és mi

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2019. Sze. 5., Cs, 10:34:16 CEST

Kedves Gerzson és a többi "morgolódó"!
Már többször jeleztem itt a listán is, hogy a "nálunk minden rossz, semmi
előrelépés sem történik" típusú sommás levelek nagyon ártalmasak a tájfutó
és az egész magyar közvélemény demoralizálása szempontjából, főleg akkor ha
ennyire megalapozatlan!
 Kérjük, hogy aki megtalálja az örömét a tájfutás jelenlegi formájában,
mert: majdnem minden hétvégén, sőt hétköznap is talál versenyzési
lehetőséget, minden szinten, változatos versenyformák és terepek között,
örömmel látja, hogy családok, baráti társaságok, gyerekcsapatok,
élversenyzők élvezik a tájfutást, élversenyzőink nemzetközi szinten is
sikeresek, azoknak ne próbáljuk beleültetni a fejükbe, hogy itt minden
rossz!
Ugyanilyen negatív hatású az erdei turizmus fejlesztésének degradálása,
ráadásul nem igaz. Ha a Rákosi rendszer fejlesztéseit elismered, akkor
talán nem érti senki félre, ha elismerjük a mostani fejlesztéseket. A
tények magukért beszélnek, ha jó dolgok történnek, és ennek örülünk, az még
nem propaganda.
Köszönettel:
Orsi

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 3., K,