[Tajfutas] a csehek és mi

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2019. Sze. 3., K, 22:58:26 CEST

Sólyom nem akarlak megbántani, de ha a tavalyi évben eljöttetek volna a
Transmoduls Kupára, akkor az is országos verseny maradt volna.

Pedig aztán, mi minden évben készítünk egy nagyobb volumenű térképet, és
a pályáink is megütik az országos színvonalat!

Úgy néz ki nyugaton mindenki haragszik mindenkire, versenyeket
szervezünk a másikakra, szankciókat hoznak a megyei szövetségek, és még
sorolhatnám! Amíg nincs egyetértés, addig sajnos ez lesz! A
versenyrendezők elfogynak, a térképek elavulnak, új térképet nem éri meg
készíteni.......!!!

Üdv. Verebélyi Zsolt